Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-09, 15:02   #13
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger har dere igjen etter faste utgifter

Opprinnelig lagt inn av smil!, her.

Jeg har fått hjelp av ett firma for å sette opp budsjettet (i forbindelse med å få unna en del gjeld på mest mulig lur måte) og da har vi satt opp 3000 til mat og husholdsartikler (vaskemidler, såpe, shampoo etc) pr mnd . og det skal da dekke meg og en treåring..

så bruker du 6000 er det ganske mye...

Men da ligger du laaaaaaaangt under sosialnormen. I henhold til loven om sosiale tjenester skal en person med et barn ha ca 7000 å leve for etter at husleie, strøm, inneboforsikring og tv-lisens er betalt. Og i mange kommuner får man barnetrygden oppå dette.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat