Tråd: Irritert!
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-10, 14:31   #7
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Irritert!!!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

I morgen reiser jeg på ferie sammen med min datter. Vi skal besøke en venninne og hennes døtre på deres hytte i 7 dager!

Mens vi er der, kommer vi helt sikkert til å gå på besøk til min mor! Som bor i nabohytta!!!

Tidligere bodde vi hos henne, men etter flere sommere med tårer, krangling og skjæring av tenner, ble det sånn som det er nå!
Og det er sååååå mye bedre!

Alle syns mamman min er så flott og tøff og sterk og..... Hun ble enke som 49- åring og har klart seg bra. All bitterheten, sjalusien (mot de som har en mann) og sta-/særheten er det kun jeg som får se! Hun klager på mine barn, min mann, min svigerfamilie, sine venninner, min bror, økonomi etc etc etc, alt faller på meg!

Men bortsett fra det, er vi gode venner, i perioder!


Hmmm, pinnekjøtt!
Det liker ikke mamma! Hverken med eller uten kålrabistappe!

Er noko med det altså, den svarte sida av mammaen er det som oftast berre den aller næraste som får sjå... slik er det her òg. All klaging og syting og irritasjon mor mi har på meg og alle andre, ja den kjem i laaange banar... ho er ikkje nøgd med noko av det eg føretek meg, men med ein gong det kjem nokon andre inn i biletet - ja då kan ho skryta uhemma av meg. Kvar er logikken i det liksom?
Og no skal ho øydelegga den fine nedgangen min... ha! Jaggu sa eg smør! Ikkje F***!!!

Håpar de får ein finfin ferie i år då, og at det ikkje vert for mykje krangling og tull. Det er alltid like kjipt...!

Vel, vel, dei er ein eigen rase desse mødrene, og me kan vel ikkje gjera anna enn å læra av deira feil! Og passa på me ikkje opptrer slik ovenfor våre barn! Eg veit no heilt sikkert at eg skal gjera alt som står i mi makt mot å verta slik som mamma, mot jentungen min!

Huhei hvor det går!
Kos deg masse i alle fall! Godt du har ein plass og gå når du ikkje giddar å vera på besøk meir

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat