Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-06, 17:58   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: 2 spørsmål (flørting)

Opprinnelig lagt inn av Lise

1. Hva legger du i begrepet flørting?

2. Hva får deg til å føle deg feminin (kvinner) eller maskulin (menn)?

Flørting for meg er å ha det morro sammen med noen, le, prate, spøke, snakke i 'gåter' som bare jeg og den andre vet om, et blikk, en melding, berøring - ja i det hele tatt. Tror kanskje jeg mener at flørting er noe som er mellom to mennesker som har god kjemi. Som finner det spennende og interessant å snakke/være sammen. Kan like godt være mellom meg og en venninne som mellom meg og et 'hankjønn'.

Vet ikke hva som får meg til å føle meg feminin jeg Vet ikke om jeg føler meg feminin heller Hvordan føles det da Derfor klarer jeg ikke å svare på det første spørsmålet, men det gjør ikke noe. Jeg var jo så enestående flink til å svare på det første, sant?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat