Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-12, 09:28   #46
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

I dag har faktisk vekten sluppet litt. Men jeg kjente jo i går når jeg satte på meg vårkåpa, at den ikke strammet så mye som for en måned siden. Følte meg mye mere vel i den i går , så 2 kg+ har en del å si når det er cm som minker.

Nå sitter jeg her med en kopp kokoskakao. Skulle lage i går, og jeg orket ikke å varme boksen for å riste sammen melken, så jeg helte hele boksen oppi og en boks med vann og laget 8dl kakao. Det er 4 kopper det. Nå hjelper jo mannen meg med å drikke den. 4dl kokosmelk blir ganske hefitg, det er jo temmelig energirikt og når en kopp er 200kalorier, så blir det fort mye ekstra energi som bare drikkes. Jeg er ikke så kjempeopptatt av kalorier, men jeg har noen ganger gått i fella ved å få i meg litt for mye flytende energi som jeg drikker i tillegg til maten jeg spiser.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat