Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 10:23   #17
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvorfor er MYE vann så himla viktig ?

Opprinnelig lagt inn av SallySykebil, her.

Slet litt mad vannmengden før jeg og. Men så kjøpte jeg ettpar slike Imsdal-flasker på 7 dl som jeg har som mål å fylle MINIMUM tre ganger for dag. Og som oftest blir det enda en gang, og svisj så er man oppe i 3 liter. Mye lettere å ha flaska stående, enn å gå og tappe seg et glass i ny og ne.

Enig, det er den absolutt letteste måten å få i seg mye mengder vann på. Tar mye større slurker av flaske enn jeg gjør fra glass, og swosj, så er flaska tom. fyller den i vert fall 4 ganger om dagen og den blir fort, a meg regne, nesten 3 liter det og det er det jeg drikker i løpet av dagen på jobb, blir jo mye til middag og ellers hjemme også. Men det å drikke mye vann tror jeg bare er en vane sak. hadde problemer med å få i meg mye vann i begynnelsen, men når man ser hvor mye vann egentlig har å si for vektnedgang blir det bare enda lettere å drikke mer og mer.... lykke til

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat