Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-12, 07:29   #4
guerrito
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1
guerrito er på en erverdig vei

Sv: Cocos olje på nett?

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Var her om dagene og kjøpte meg et glass Cocosa på helsekosten og betalte den finne summen av 179,- kr for et glas!!! jeg syns det er i overkant veldig dyrt!! Igåpr oppdaget jeg iherb.com og der hadde jo de cocos olje i mange varianter til børkdel av prisen! og selv med frakt ser det ut til å komme på godt under halvpris av den norske prisen. Noen som har handlet på nett og vet hvilken er best på smak og kvalitet?


Jeg har lest litt rundt her og forstått det slik at mange kjøper Coconyt PURE til steking, jeg kjøper en fra merket KTC og denne koster 28 nok for en halvliter i Oslo, grensen ( dere som er kjent: en av de to vietnamesiske (?) butikkene like ved Gunerius).

Til dere som bruker palmolje,( til tross for avskoging, og horrible arbeidsforhold): 25 NOK for urrafinert palmeolje, samme merke, i samme butikk.


Om disse oljene er gode for meg vet jeg ikke :-( Palmolje bruker jeg bare som smakstilsetning ( afrikansk mat feks), så det bruker jeg sjeldent, og kokos oljen har jeg nettopp begynt å bruke etter anbefaling fra en kompis.

guerrito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat