Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-15, 10:21   #24592
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hvilken type bikinibukse er "finest" på?
Ifjor fikk jeg en bukse av datter som hadde kjøpt feil, det var en slik "bokser" type. Kjekk den men usikker hvor fin den var på

Så at de fleste hadde vanlige, uansett hvilken størrelse de var selv. Mine bikinibukser er gamle og jeg trenger nye. Liker ikke at de tyter inn i sidene, som de ofte gjør.. Greit jeg har gått ned i vekt, men er fortsatt polstret rundt hoftene.

Er det så enkelt at bare man finner rett størrelse så ser det ok ut?

Nei, det er ikke så enkelt som at riktig størrelser ser ok ut. Synes jeg. G-string f.eks... Det passer ikke på de fleste for å si det sånn! Både jentungen og jeg liker litt mer hipsterfasong på bikinitruser, altså ikke for smale i siden. Jeg liker jo at de går litt opp på magen og er såpass stødige stoffet at det holder magen på plass. Helst skal den også dekke rumpa såpass at den ikke smyger seg mellom rumpeballene når man går (såkalt nysgjerrig-truse).

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)