Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-12, 11:59   #13020
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvordan avgjøre om baby på åtte mnd faktisk er sulten hver tredje time på natta, eller bare har fått en dårlig uvane?
Vi har forsøkt å tynne ut melka, da våkner han etter en time og ikke tre, så det kan jo tyde på sult.... Men da får han vel ikke nok mat på dagen da? Hvor mye skal de spise? Og hvor mye kan jeg gi han? Han er jo ikke Oslos slankeste baby.....

I feel ya, sister. Er også oppe og mater ikke Oslos tynneste baby flere ganger om natta. hun har sovet seks timer i strekk, men det er ikke hver natt. For tiden er det hver tredje-fjerde time på natta og det sliter litt på humøret mitt i hvert fall. Og enda er hun bare fem og en halv måned.

Hun har også hatt en runde med magesjau og jeg forteller meg selv at nå er det påfyll etter at hun har havnet bakpå matinntaket en periode.
På dagen driver hun også innimellom og vil ha ny flaske en time etter den forrige, så kan det gå tre timer eller kanskje bare to, eller halvannen.
Mønster er det jeg ønsker meg.

Mat er bare interessant de første tre fire bitene, bortsett fra kjøtt som hun kan sutte på ganske lenge.

Og jeg tenker ikke ta noen hylekur, denne babyen har operapotensiale, hun hyler sånn at folk snur seg et kvartal unna for å se om jeg vrir armen rundt på henne. Helsesøster ble ganske svett sist.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen