Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-05, 20:40   #8
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Jeg syns Ingers kosthold er veldig fornuftig. Dette er jo nettopp det som er grunnleggende for Atkins, at det er fiberinnholde i maten som er borte som gjør at folk legger på seg. Ingers kosthold er kanskje ikke ett lavkarbokosthold men det er heller ikke ett høykarbokosthold, dette er sannsynligvis ett kosthold som du lettere kan leve med over tid. Jeg syns du skal prøve å følge dietten ett par måneder for å se. Vær obs på at hvis du går fra et lavkarbokosthold vil du kanskje legge på deg ett par kilo vann.

Ja, det var igrunnen det jeg tenkte, jeg også.
At det ikke er et lavkarbo kosthold - men heller ikke høykarbokost....
Samtidig syntes jeg ikke det så ut som det var sååå langt fra Fedon-mat til Ingers kosthold. Men det var dette med de 5 brødskivene, da.
Kanskje bytte ut lunsjbrødskivene med salat?
Jeg bare sånn kjempetro på det brødet ( Men Nille: jeg tror heller ikke at det er brødet i seg selv som slanker. Men til brød å være, må det da være sunt? Ikke noe finmalt hvetemel. det er vel bra? ) Også er det også sånn at jeg har litt større tro på markens grøde enn Atkins - det finnes mange veldig næringsrike kornsorter! jeg tror det først og fremst er bearbeidet og kunstig høykarbomat en skal holde seg unna.

Jeg tror det er sånn at det er mange veier til en sunn kropp, og at en vei ikke passer for alles kropper!

Vel - vi får se! Kan godt hende jeg finner ut at det blir for mye brød. Men at det er usunn kost, tror jeg ikke. Så det gjør nok ikke noe skade å prøve!

Flere som mener noe om dette?

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat