Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 20:53   #75
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Grøt
Ja, det smakte faktisk det - hadde jeg hatt kanel og søtstoff i kunne jeg trodd det var smørgrøt jeg satt og spiste.. Akkurat lik konsistens, og godt med bare smørøye og syns jeg. Jeg hadde tenkt å lage en slags frokostpannekake, brukte ting jeg hadde i hus, litt av ditten og litt av datten, men ikkenoe mel eller annen karbokilde.
Når jeg mixa røra så det slett ikke lovende ut, var sikker på det ville bli total fiasko. Men heiv det i panna, lot det steke en stund, fikk det over på en tallerken, og tok sjansen på å smake... Og vips så var det tomt He, he, fikk jeg meg en overraskelse i dag ihvertfall, hadde aldri trudd man kunne lage grøt uten mel. Og det uten å prøve engang

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat