Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-09, 18:34   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Hvis du var ganske slank fra før, tror jeg det er mye av grunnen. Dette kostholdet skal jo være regulerende mot normalvekt. Kanskje du og kroppen din er uenige om hva som er normalt for deg, og derfor holder på fettet.
Jeg tror også som noen andre her at veien å gå videre må være å gå enda lenger ned på karbohydratene og spise enda mer fett. Muligens også passe på kaloriinntaket, siden dette er et litt spesielt tilfelle. Mener ikke at du skal spise lavkalori i tillegg, men bare passe på at du ikke ligger "unødvendig" høyt.

Enig med Nalana...Hvis du ETTER at du la på deg 8 kg nærmer deg bmi 25-26, hva slags bmi hadde du FØR det da?? Nå vet jeg at bmi ikke er den kjekkeste greia, men et pekepinn er det jo likavel??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat