Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 09:55   #14
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har blodsukkermåler og er i ketose

Opprinnelig lagt inn av insulininja, her.

Helt grunnleggende feil

Anbefaler deg å bruke hodet og google hvis du er usikker på hvordan du skal forholde deg til blodsukkeret ditt.

Og husk; det er forskjell på optimal og normal, og det er forskjell fra person til person. Jeg anbefaler at du går for optimal: legestanden har like lite greie på blodsukker som de har på kolesterol - og er det egentlig noen overraskelse.

http://weightoftheevidence.blogspot....or-health.html

Sunn fornuft: vi (spesielt her i nord) er neppe tilpasset mer enn bittesmå mengder stivelse og sukker - så hele befolkningen har trolig høyere blodsukkernivå enn optimalt. Det er normalt, ja - men ikke optimalt.

Edit: til sammenligning er min verdi fastende mellom 3.5 og 4.5. Kroppen styrer nivået helt selv. Jeg er i ketose og spiser ikke korn eller melk.


Takk for link - interessant lesning!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat