Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-05, 15:55   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Nå fikk jeg lest skikkelig gjennom det du skrev,- det er ikke lett å få med seg budskapet når du roper sånn...

Det er nok potetstivelse som synker til bunns ja, og poteten vil nok få en litt mindre BG når du skyller vekk den hvite stivelsen....
Det har også vist seg at stivelsen i poteten endrer seg når den har blitt kald etter å ha vært varmet opp slik at den er sunnere/har mindre GB etter den har vært kald,- og såvidt jeg forstår holder det seg slik ved oppvarming også..
Men det er likevel masse karber konsentrerrt i potet da,- så det er nok ikke så lurt med for mye...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat