Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 14:16   #195
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Unngå å bli lurt av søtstoffer

Opprinnelig lagt inn av M.L.E, her.

Hei.
Jeg vet dette er et par måneder siden nå. Men etter å ha begynt på lavkarbo igjen. Og denne gangen for å endre kostholdet til en livsstil. Og dermed sagt ikke være i Ketose hele livet. Derfor enig i at disse ketose sticksene egentlig blir helt unødvendig og irrellevant for min del også.

Har blitt fryktelig forvirret av alt dette søtnings styret og hvor alle sier forskjellige ting om disse sukkeralkoholene. Men må bare si. Veldig veldig enig med 'bevaremegvel' her. At dette er jo noe som kommer ann på person til person. Hva en tåler av sukkeralkoholer og hva man får blodsukkerstigning av. Noe man bare må finne ut av selv.
Og jeg regner med alle som går på lavkarbo vil leve et mest mulig sunt liv men og kunne kose seg innimellom. Og derfor blir dette ofte med sukkeralkoholer. Greit at folk har forskjellige meninger om disse. Men for å kunne finne ut selv hva man får blodsukkerstigning av og ikke, så er vel da egentlig disse ketosesticksene helt ubrukelige da eller? Altså først og fremst måtte jeg jo prøvd meg i ketose for en stund for å finne ut av det selv. Det skjønner jeg. Men når jeg ser det dere skriver her. Så er det vel egentlig ganske vanskelig og finne det ut med disse mtp at det har mye og si med et måltid med mye fett eller ikke. Mye vann i kroppen eller ikke. Osv hmm. Spørsmålet mitt er egentlig (kanksje et dumt spørsmål). Men om det beste må vel da være og sjekke det med et blodsukkerapparat? og om man får kjøpt noe salg av dette på apoteket?

Som jeg mener å ha skrevet tidligere i tråden så er det hva jeg har gjort. Du får de gratis i posten fra Abbot. Bare å google det, og bestille fra nettet. Du får med ti teststrimler og nåler, så det er kanskje mest av alt et triks for å kjøpe mer av det senere. Men de som ikke har dia behøver heller ikke å teste blodsukkeret sitt ofte, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat