Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-07, 10:44   #6
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: [Slank] Sykehusdietten er vel bra?

Opprinnelig lagt inn av roseblood, her.

Hmm.. har selv fått denne kuren i handa nå. (på ark) .. den går over 7 dager.. ikke 13.

(edit: fjernet oppskrift da vi ikke ønsker den slags useriøse og skadelig dietter her på forumet.)

Men jeg er som dere litt skeptisk. Jeg tror ikke man får i seg så mye kcal om dagen som man burde. Og derfor vil jeg mene det er viktig å slutte mens leken er god. At man kan holde på en uke, men stoppe deretter.

Jeg har bestemt meg for å teste denne. Kun en uke og første dagen er allerede unna. Jeg har suppe i halsen. Eller rettere sagt jeg har en ekkel SELLERI oppgulp shit i halsen *le* selleri smaker bæsj.. det er eneste problemet mitt.
Ender jeg opp med å virkelig få problemer med å få den ned, altså brekke meg, så slutter jeg på flekken. Lide bittelitt kan jeg, men lide masse, det gidder jeg bare ikke. Heh.. skal leve også.


Hei. Og stopp en halv!

Du kan ikke mene at du setter igang med dette??

Her er et utdrag fra en artikkel på Helsenytt.no

Her er uttdraget:
"I 1995 kom en ny advarsel, denne gang fra det danske ernæringsrådet, som skrev: "Rigshospitalets stofskiftekur er et falsum, der cirkulerer blant patienter samt i et økende omfang også utlevers af læger. Følges diætplanen opnås et vægttab, men sammensætningen af de energigivende næringsstoffer er uhensigstmæssig for patienter, der skal ændre kostvaner med henblik på vægtvedligeholdelse efter vægttabet. Det lave indhold af især kalcium, vitamin D og jern er betænkeligt hos den typiske målgruppe, kvinder, hvor jernmangelanæmi er hyppig hos de fertile, og osteoporose er hyppig hos de postmenopausale. Diæten må på denne baggrund frarådes."

Og her kan du lese mer:
http://www.helsenytt.no/artikler/kostsporsmaal.htm

Og hvorfor i alle dager skal du øgelegge forbrenninga i kroppen din? Nei, slutt før du gjør sammen tabbe som så mange andre har gjort. Legg om til lavkarbo, og kast oppskrifta du har i ovnen. Da har den gjort litt nytte for seg.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat