Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 12:59   #11
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Enhver alternativ terapi med aiatiske røtter vil nok si at eksem i huden er symptom på en forurenset tarm. Så den optimale løsningen vil jo være å få renset igjennom tarmene sine.

På Atkins vil det si: Bare ubehandlede matvarer, ingen meieriprodukter, masse grønnsaker, masse vann med presset sitron eller grapefrukt. Ingen brus, overstektmat eller andre "frankenfoods" som du så fint kallte lowcarb produkter i en annen tråd her...

Minst like viktig som maten er å unngå stress, både fysisk og ikke minst mentalt.

Jeg for min del har vært plaget med eksem i den ene hånden som har "kokt" opp med gjevne mellomrom. Nå har jeg ikke spist noe meierivarere på en stund, og hånden min har ikke vært så bra på over 2,5år!

Men det blir jo med dette som med allt annet, hva betyr mest for deg... hva er viktigst...

MHM: Ingen som vinner...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat