Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 16:22   #45
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Det er i grunn bare å lese i bloggen De aller fleste oppskriftene ligger andre plasser, men da med små endringer.

Noen av variantene hennes er faktisk å foretrekke, men jeg synes likefullt det er hennes variant ikke hennes oppskrift.

Klarer man noensinne finne ut hvem som lagde DEN kaka for første gang eller DEN gode gryteretten? Jeg tror ikke det. Derfor blir det i følge deg ikke mulig å kalle noe for sin oppskrift siden det "alltid" vil være en variant av det noen har laget tidligere.

Jeg kan jo mikse sammen noe jeg ALDRI har sett noen har laget tidligere, men hva slags garanti har jeg for at ikke nabokona har laget noe lignende eller bestemora hennes? Ingen av oss vil kunne si at det er vår oppskrift med mindre man tar patent på den.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat