Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-14, 12:45   #8
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Beste brødet jeg har smakt - 7.9g/100g Karbo. 28g protein! Trenger oppskrifta!

I makro-næringsinnhold synes brødet å være ganske likt lavkarbobrødet fra, er det Matmesteren? Som selges på Rimi-butikkene, tror over hele landet.

Å bake noe selv med lignende resultat tror jeg nok du kan glemme. Produsentene av lavkarbobrød fra butikken stapper gjerne i endel ekstra for å få lavkarbo til å smake mer yummy.

Ang.ingrediensene så er det ikke det fineste og reneste du kan spise, men min kropp er veldig fornøyd med det. Spørs hvor rent og strengt du sikter mot å leve.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat