Tråd: THEs dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 21:13   #412
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Igang igjen

Nå har jeg klart å ta meg sammen for et nytt støt inn i ketosen!

Jeg har hatt planer lenge, men det har vært et utrolig tøft år på hjemmefronten med arbeidsledig deprimert mann og jeg selv i ny jobb i full stilling, samtidig som jeg har tre barn under skolealder, så jeg har rett og slett ikke hatt energien.

Vet ikke om jeg står løpet ut denne gangen heller, men ambisjonen er der, og et veldig stor tro nå som jeg mer eller mindre har kommet meg til DAG 3 OG NÅ KOMMER ENERGIEN SNART!

Begynte mandag, har lagt på meg 3 og en halv kilo siden sommeren, størsteparten i fra julen av, og nå passer ingen kjoler mer, oppdaget jeg da jeg skulle på fest lørdag. Nye bukser hadde jeg allerede kjøpt etter å ha kastet de gamle store ut da jeg ble mindre.. Ikke bra.

Jeg kjøper ikke lenger produkter fra Eurodiett, ikke bare er det lenge siden "resepten" min løp ut, men jeg synes det ble dyrt i lengden. Har noen sjokopuddinger igjen, og har etterbestilt "life-saver" bars, de har reddet meg gjennom mangt et godte-kick. Har kjøpt noe annet lav-karbo proteinpulver, så det blir det, og rent "ekte" protein i tillegg til grønnsaker.

De tre dagenen til nå har sett slik ut:

Frokost: en kaffe latte med ekte melk og kaffe (skal prøve kutte ut)
En shake

Lunch: Proteinkilde og salat med olje/eddik (dag 1 to fiberknekkebrø med makrell i tomat)

Mellom: En bar og litt macadamianøtter (skal legge av dette) + 1-2 te med laktolight

Middag: Grønnsaker og kjøtt

Kvelds: Pudding
(og masse te...)

Har kjøpt keto-sticke, får se om jeg får noe utslag, har tidligere ikke hatt noe særlig av det, men men. Kan hende om jeg kutter ut melken. Er ikke spesielt sulten.

Gir rapport litt i ny og ne, er ikke så flink til å være mye her, men setter pris på besøk, og prøver å følge med på dere andre

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat