Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-10, 15:31   #11
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Gravid og trenger råd

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke07, her.

Takk for kloke svar! Jordmor var litt "etter meg" på forrige kontroll, "jasså, vekta di øker såpass ja!"
Da jeg spurte om det var for mye, sa hun at det var vel greit, men nå måtte jeg være forsiktig

Hæ??? Den jordmora høres helt blåst ut! Legen min så strengt på meg da jeg hadde lagt på meg 4 kg i løpet av 3-4 uker på den tiden i det ene svangerskapet... Hadde dilla på brødskiver med peanuttsmør og bringebærsyltetøy husker jeg. La meg 13-14 kg i begge svangerskapene og det er da temmelig normalt. 5 kg etter 6 mnd synes jeg høres lite ut jeg da, så den jordmora di.... Men en bmi på 19 før du ble gravid har du jo også fint lite å ta av for å si det sånn.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat