Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-10, 12:02   #2
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Nett og "flørting", hvor går grensa?

Blir bare teit å henge ut utro folk på nettet da. Da er man både bitter og sjalu, og sjalusi er en fullstendig bortkasta følelse, fordi dersom den andre personen ikke kan stoles på mht på det andre kjønn så er ikke den personen så glad i deg som vedkommende burde være, og du fortjener jo noen som er det. Da er det ingen grunn til å være bitter heller.

Hvem jeg puler eller ikke puler er strengt tatt min sak, og litt kjæresten min sin sak, og det er ingen andres sak. Skulle jeg vært utro som kvinne så er det ingen som har noe med det bortsett fra akkurat kjæresten min.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat