Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-05, 19:40   #121
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

En av de beste kjøttypene på OE er som sagt svin, og jeg kjøper inn nakkekoteletter og svinekoteletter til 29,90 pr. kilo.

Sausen lager jeg av Creme Fraiche, som er billigere enn rømme, og som godt tåler varmen fra panna uten å skille seg.

Skulle du mot formodning ha litt for mye fett i panna før du lager sausen, og får et lite lag med smør som ikke blander seg, er det bare å tilsette 1 ss kaldt vann og piske som bare f... Da ordner det seg! (akkurat som med majonesen...)

Grønnsaker mv? Brokkoli, blomkål, gulrøtter, sopp, løk, purre...varierer valget fra dag til dag når jeg har koteletter til middag...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat