Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-12, 15:50   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den hemmelige kokken

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

- er det noen som har lest boka??

Her er også en link til noe som er verd å lese...selv om den er noen år gammel.

JA! Eller - jeg "leste" den som lydbok og det er en knall bok om man er interessert i ren og ubesudlet mat. En av de beste på "skandinavisk".
Den boka har vært en av dem som har påvirket meg til å lese etiketter. Og det hender ganske ofte at jeg snur ryggen til "mat" etter å ha lest dem. (Er overlykkelig over at vi har en lokal fiskematprodusent. Fiskekakene inneholder "fisk, helmelk, potetmel, krydder, salt" - fantastisk.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat