Tråd: Påstand
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-05, 21:39   #24
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Regner vel med at det er en angst en ikke vil inrømme overfor seg selv,så den ligger bare der og ruger i bakhodet.
Eller hva mener dere?

Jeg tror som deg at det er mange som har angst uten å vite det eller vil/kan se det selv. Generalisert angst feks. er ikke så tydelig som td. panikkangst.

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Jeg har en annen påstand:

All smerte - kronisk eller ikke, fysisk eller psykisk - kommer av oksygenmangel på cellenivå.

Hva kommer forut for oksygenmangelen da?
At vi bruker lungekapasiteten vår i altfor liten grad, at vi er annspente, at vi røyker (ikke VI da..), at vi forsurer systemet med syredannende mat?

...jeg oplevde faktisk smertelindring under fødselen av oksygentilførselen.. (jeg spurte om det var lystgass jeg fikk, men da flirte bare jordmoren og sa at det var oksygen -og til babyen ikke meg.... men det hjalp i allefall godt på...)

*puster*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat