Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-04, 18:35   #9
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

(/QUOTE)Skjønner forresten ikke hvorfor en skal sette disse opp mot hverandre når likhetene er større enn forskjellene.[/quote]


Jeg spurte nå bare av ren nysgjerrighet - ikke noe galt i det vel....?!

Lindbergkostholdet virker langt mer tiltalende på meg, fordi det er vel ikke tvil om at det er mer liberalt når det gjelder karbohydrater???

Bønner, linser og rugbrød daglig! + litt frukt ! Synes det høres fin-fint ut, jeg!

Men nå valgte jeg atkins fordi det er strengere, og derfor mer effektivt, tenkte jeg. Men av svarene jeg har fått , så er kanskje konklusjonen at det ikke er mer effektivt når det gjelder vektnedgang?

Jeg synes nå det er temmelig viktig å gå forholdsvis raskt ned i vekt, jeg , og det er jeg sikker på at jeg ikke er alene om å synes!

Jeg forventer en kilo ned i uka. Kan ikke si at jeg tror det er uforsvarlig.

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat