Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-04, 18:47   #10
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Spennede diskusjon!

Her er mitt syn: Atkins er en sikker måte å ta av kiloene sine, følger en planen så tar du av...
Lindberg er mer avhengig av hvor flink du er... Er du flink så tar du av som på atkins, er du ikke flink tar du mindre av...

Tenker det at det er en god grunn til at Atkins har den strenge kostplanen han har, og jeg tenker det at Lindberg kommer etter etterhvert som han får mer erfaring på baken...

Er du junkie følger du Atkins, er du flink følger du lindberg... Du ender opp omtrent samme plassen uansett. Lindberg er tilnærmet lik Atkins vedlikehold.

Atkins er idiotsikker, på Lindberg må du være flink...
Og uansett er det snakk om livstilsendring for livet, du kan ikke gå tilbake til å spise "normalt" igjen...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat