Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 22:10   #6
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Aprilskravletråden 30+

APRIIIIIIIIIIIIIL - herlige april!!!!!!!!
Har det ikke vært vår før, så kommer den i alle fall nå!
Og jeg må si jeg er ekstremt fornøyd med starten på denne måneden, for jeg har fått tilbake førerkortet som ble inndratt i september pga misstanke om epilespi
Har ikke epilespsi altså, men dumme nevrologen hørte ikke på meg og utelot å sjekke blodtrykket mitt over tid.
For jeg har nemlig på eget initiativ får utført 24-timers blodtrykksmåling, og gjett om jeg hadde høyt blodtrykk?!!!!
Ja da, hjertelegen som vurderte resultatet ringte inn resept som jeg måtte hente ut på dagen!
Og han videresendte resultatet til fylkeslegen som underlag for søknaden jeg allerede hadde sendt inn om å få tilbake førerkortet.
I går kunne jeg derfor hente en midlertidig kjøretillatelse, og neste uke kommer førerkortet i posten
Så i dag har jeg derfor kjørt bil til jobb for første gang på 6mnd og 11 dager - kjempehappy

Motivasjonen for å ta skikkelig grep om vektreduksjonen flommer innover meg, for nå får jeg en mer normal døgnrytme igjen.
Nå kan jeg faktisk nå målene mine

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat