Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-08, 21:21   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketose -- bra første gang, ingenting andre gang

det er ikke fysisk mulig å legge på seg hverken 5-6 kilo eller 25 kilo fett på et par dager. Like lite som det er usannsynlig og fysisk umulig å ta av 10 kilo på en uke. Med mindre du veide nærmere 200 kg i utganspunktet og/eller at kroppen din var full av vann.

... det er ganske enkelt ikke mulig....

Om du er 100% sikker på at du har korrekte tall - at du veide deg på samme vekt, på samme underlag, på samme tid på dagen med de samme klærne, - eller helt uten klær, ville jeg anbefale deg å bytte ut vekta.

Og målbar ketose behøver ikke bety at du forbrenner fett.... Det kan bety dehydrering (for lite vann eller for mye alkohol), eller at du har spist måltid med høy fettinnhold ... bl.a.

Vekttap er heller ingen lineær affære, det betyr at du noen uker kan miste mye, andre lite elelr ingenting - OG at vekttape kan stanse opp 1-6 uker uten at du har gjort noe annerledes... Det er bare slik det er. Med så voldsomt vekttap som du beskriver (og som jeg sterkt tviler på er riktig) er nok kroppen din i en slags sjokktilstand. Du lever og har det bra, men det er ikke sikkert kroppen din er enig. Den lystrer iallefall ikke .....


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat