Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 20:40   #18
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Jeg hadde normale hormonprøver

Opprinnelig lagt inn av Hellejenta, her.

Kan jeg spørre dere som har PCO(s)/ eller manglende eggløsning.
Dette blir litt intimt med....
Har dere tegn på at dere har eggløsning? Fek. økt utflod?
Jeg har bestandig økt utflod i 3-5 dager ca 14 dager før mensen kommer.
Men jeg har lest at fordi om an har dette er det ikke sikert man har eggløsning. Noen som vet noe mer om dette?.

Er skikkelig usikker på om jeg har eggløsning.
Har bestilt eggløsningstester som jeg skal prøve ut i denne perioden.

Jeg trodde jeg hadde tegn på det, altså jeg fikk av og til litt økt utflod et par-tre uker før mensturasjon. Jeg tok eggløsningstester (forsøkte å bli gravid), men hadde ikke utslag på disse testene. Fikk fastslått insulinresistens og PCOS av Lindberglege og begynte på metformin. Bare en måneds tid eller to etter metforminstart fikk jeg positivt utslag på eggløsningstest og hadde da eggløsningsslim. Jeg fant ut at den økte utfloden jeg hadde hatt tidligere ikke var i nærheten av å være like mye og slimete som det jeg fikk da jeg faktisk hadde eggløsning.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat