Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-12, 09:23   #5
kaffekari
Juniormedlem
 
kaffekari sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 28
kaffekari er på en erverdig vei

Sv: South-beach'ere - vekta skal ned! Noen som er med?

Heisann. Jeg holdt meg vel i fase 1 i 4 uker, hvis jeg ikke husker feil, men har tatt av like godt nå i fase 2. Spiser ikke mye fullkorn, da, et og annet rugsprø og av og til fullkornspizza , fullkornspita og fullkornscouscous, et par ganger et par skjeer brun basmatiris. har spist endel liser/kikerter, vil ikke være i ketose for jeg får sånn hodepine, og kroppen stresser, men teller ikke kalorier, karber eller noe. kun antall måltider, spiser 4-6 ganger daglig. Litt frukt, gjerne epleskiver på opsiene(med salat og lettost), pære sammen med cottage cheese, jordbær med kesam og søtning blir god is osv. ingen faste utskeielser, holder meg til "dietten" men tenker at det passer meg supert å spise slik, etter hvert når jeg går ned vil jeg nok spise mer fullkorn men jeg klarer meg godt uten brød ol til daglig så det må bli endel kilo til. Men tanken på å kunne spise fullkorn og frukt hvis jeg vil hjelper slik at jeg ikke føler at jeg mister noe. Har nesten ikke helt skjønt at vekta har samarbeidet så bra til nå, har ikke trent, prøver gå en halvtime daglig men det blir ikke hver dag det heller.

kaffekari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach... Svar med sitat