Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 11:05   #23
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Jeg googlet Fruen og fant en 75 siders debatt på et annet forum om temaet. Ganske interessant på en litt sleezy måte. Dog er det ikke bare stjeling av andres oppskrifter som får gjennomgå i den tråden.

Jeg synes det er passe frekt å påstå at man har funnet opp en oppskrift når det man egentlig er god på er google. Jeg endret konsekvent alltid på alle oppskrifter, men jeg kaller de ikke mine egne. Hadde jeg skulle begynt å tjene penger på andres kreativitet hadde jeg fått en flau smak i munnen. Ikke alt handler om å være rik og berømt.

Man skal ikke se bort i fra at årsaken til at hun gikk bort fra ren kokebok var nettopp dette, men det blir ren spekulasjon.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat