Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-14, 16:02   #2871
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Det er rimelig urettferdig hvor lite vi EDere tåler av bare litt karbohydrater eller bare litt ekstra annet før nålen peker oppover. Hvis du har gått ned før på fase 3a, så er det kanskje en god ide å prøve det først. Jeg har tro på at det er lurt å stablilisere litt på veien nedover. Jeg tror kroppen trenger å venne seg til et nytt nivå en stund og ikke bare tro det er hungersnød hele tiden Jeg føler med deg med skuffelsen. Men ikke mist motet. Dette har du greid før.

Tusen takk, Pearl!

Ja, jeg må nok være veldig på vakt. Nå er jeg godt i gang med fase 3 A igjen og det føles bra. Jeg er faktisk mer fornøyd nå enn når jeg var på "tur". Jeg har tatt til meg det du formidlet om å ikke ha for lav fettprosent når man skal holde vekta. Derfor har jeg bestemt meg for å stabiliere på ca 80 kg selv om det ikke er det endelige målet mitt. Da har jeg gått ned 35 kg. Og så tar jeg de siste 5 - 8 kg litt senere. Har du noen ide om hvor lenge jeg bør vente?

Det er så godt å ha kunnskapsrike og støttende ED venner. Tusen takk alle sammen!

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat