Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-10, 01:40   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Litt tidlig å begynne å klage kanskje men ...

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Hvis du har gått to kilo opp på en dag så er det nok på tide med ny badevekt

1 g glukose kan binde ca 3g vann, dvs for å klare å legge på deg 2 kg på en dag må kroppen din ha tatt opp en halv kilo glukose fra kosten din.

Det er ikke fett iallefall, da måtte du ha lagret 18000 kalorier ekstra... Så jeg holder nok en knapp på badevektalternativet altså

Insulin har en halveringstid i blod på 3 minutter forresten, så det er ikke gårsdagens måltid som fører til fettlagring idag. (Det er derfor man måler c-peptid istedetfor insulin for å sjekke om man er insulinresistent - c-peptid er indikatorer på hvor mye insulin som er laget i det siste, fremfor hvor mye man har akkurat nå)

Avhengig av når på dagen jeg veier meg, så kan jeg faktisk prestere å "legge på meg" opp til tre kg på en dag. Det er særlig om jeg har spist sent på kvelden, spist mye salt, dagen etter dagen etter alkoholinntak, i forbindelse med syklus etc.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat