Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-11, 12:14   #15
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Lister meg litt ydmykt inn i denne tråden Jeg er ikke tungvekter (lenger), og er som MarTar ei litta dame. Har "lavkarbo" i filosofi-boksen min, men har fulgt et nærmest Skaldemansk-kosthold de siste mnd. Åpenbart tåler kroppen min lite karber - for mye grønnsaker eller bare bittelitt annet så trekker kroppen vann som en svamp! Etter en nedgang på 10 kg er jeg nå nede på kun overvekt (ikke fedme), og skulle vel sånn egentlig ned rundt 18 kg (til 55), men har satt meg mål på 58 kg som "ferdigslanket". Da er jeg nesten nede på normalvekt Fint å få litt aktivitet i Skaldeman-delen av forumet - jeg har kokeboka og henter mye inspirasjon der

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat