Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-13, 15:44   #1
suzi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 24
suzi29 er på en erverdig vei

Veldig frustert nå altså

Har stoppet helt opp i vektnedgangen. de siste 2 ukene har jeg faktiskt gått opp 1 kg i vekt. hva i alle dager gjør jeg galt?? i går spiste jeg, en skive lavkarbo brød til frokost, salat med dressing til lunch. kylligklubber og vinger til middag. i dag har jeg spist 3 skiver lavkarbo brød med rekesalat. lagde deilige kyllingnuggets til lunch med ostedip. skal ha kyllingnuggets med salat til middag. men jeg går altså ikke mer ned.

jeg begynte med spis deg slank dietten holdt på med denne i 2 1/2 uke gikk ned 7 kg. de siste 2 1/2 ukene har jeg laget egen mat, og ikke gått ned noe til og med gått opp en kg. ser ut til at jeg får begynne med spis deg slank dietten igjen, men jeg var jo sulten hele tiden desuten er det mye lettere med barna og slikt når jeg lager min egen mat. jeg hadde en sprekk for 1 1/2 uke siden hvor jeg spiste litt sjokolade. forige fredag spiste jeg også taco med min sønn men droppet skjellene. men spiste dette krydderet. er dette nok til at jeg ikke går ned i vekt? har spist slik mat jeg gjør nå for 2 år siden og gikk ned ca 1 kg i uken. men nå er det bom stopp

suzi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat