Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 11:06   #49
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Arkine: Supert, helt fantastisk vektnedgang

Monica31: Utrolig motiverende at du tar meg med i den lille "talen" din, takk for det Godt å bli husket iblandt!!

SÅ kan jeg melde om at jeg var ganske så flink på fredagen, jeg spiste ikke desserten selvom min bror(som ikke var spesielt motiverende med tanke på "slankekuren" jeg var på ifølge han) dyttet den hvite sjokolademoussen oppi ansiktet mitt og sa at han nektet å spise dersom jeg ikke spiste.

Med godkjennelse fra legen min, spiste jeg resten av middagen, en lett forrett basert på tomat(fantastisk) og en nydelig hovedrett uten en eneste rotgrønnsak eller annet ulovlig.

Det føltes helt fantastisk med et ordentlig måltid igjen, og jeg har klart å motstå fristelser som sjokoladekake, åpnede småsultenpakker som er glemt igjen på jobben min, kjeks og pepperkaker. Dette har aldri skjedd før- nå er jeg faktisk litt stolt over meg selv


Jeg så en lurte på trening, og da tenkte jeg at jeg skulle svare:

Jeg har fått beskjed av legen min om å ikke trene for hardt. Jeg spurte en treningsinstruktør på jobben, som også er veldig opptatt av ernæring, hva hun synes jeg kunne/ikke kunne gjøre på Eurodiet. Hun oppmuntret meg til å varme opp 20-30 min på elipsemaskin eller gå fort på tredemølle, og deretter trene apparater. Det har fungert kjempefint for min del! Og husk: om du har dager der du er ekstra sulten, eller har trent hardt, kan du faktisk unne deg et ekstra måltid, evt et egg Så dette er "regelen" jeg holder meg til. Og det fungerer helt fint. 2-3 dager i uka med litt rolig trening skader nok ingen, og hold deg unna løping, spinning og andre "tøffe" treningsøkter!

Nå tusler jeg til kjøkkenet for en frokostpannekake- deretter bærer det avgårde til trening Ha en strålende dag alle flinke Eurodiettere!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat