Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-14, 17:59   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ikke lov med niste i barnehagen

Eggeallergien i barnehagen, selv i andre enden av bygget skal dere ta alvorlig, så ikke kimse av det. Det kan nemlig være veldig alvorlig.

Hvis jeg forsto riktig, så spiser hun et måltid i barnehagen + frukt? Jeg har litt problemer med å tro at hun blir hard i magen av en skive eller to, da har jeg mere tro på feks banan.
Spørsmålet er jo om dere opplevere henne som hard i magen? Eller om det kan være ting som:
- Hun liker ikke å bæsje i barnehagen og holder igjen..
- Hun drikker for lite væske
- Hard mage er ofte forbigående og temmelig vanlig.

Ellers synes jeg dere selv skal observere og tenke over om hun er forstoppet eller om det er noe annet.

Om dere må ha legeerklæring, spør helsesøster om dette.

Vår barnehage prøvde å tulle til med at tøybleier var SÅ uhygenisk, jepp, mye verre å legge de i vår lille bøtte med lokk som barna ikke fikk opp enn en bleiedunk med vippelokk ved siden av. De dro inn helsesøster som holdt på å le seg i hjel.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat