Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-13, 14:23   #19245
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Humbalaa, her.

God Dag!

Idag skal jeg ut på Druen å feire min 23 årsdag. Er det noen som har forslag til noen hjemmelagde "lavkarbo" drinker ? jeg er glad i whiskey og hvitvin men en drink er godt innimellom også!

Gin and tonic (bare sørg for at det ikke er en tonic tilsatt sukker, det varierer litt), bloody mary, cuba libre (med cola light/zero/pepsi max), dry martini, espresso martini, irish coffee (bare be om å bytte ut brunsukker med f.eks. suketter eller agavesirup, og sørg for at kremen er vanlig pisket, og ikke sånn sukret på sprayboks), whisky sour (bør også spesifiseres at skal være uten sukker!), noen har long island ice tee med sukkerfri iste. Det er hva jeg kan komme på av lavkarbovennlige drinker!
Gratulerer med dagen, og have fun!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥