Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 15:54   #19
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Kan jeg gå på ketolysekuren?

Du har fått mange fine tips her. Håper du finner noe som passer deg. Noen går sikkert raskt ned de 5-6 også som normalvektig, mens andre må slite mer. Det er så mye som spiller inn. Jeg gikk fort ned første gang jeg kjørt strikt LCHF. Dvs jeg var veldig streng på karbohydratene og jeg tillot meg å spise fett. Det er jo gjerne en overgang i seg selv når man har lært seg å sky fettet som pesten tidligere. For meg var det ihvertfall det. Jeg fikk kiloene på igjen ved siste svangerskap og har stort sett blitt kvitt de igjen noen år etter det. Men det går ikke av seg selv. Man må faktisk holde seg unna de små utskeielsene som kan gjøre at det stopper opp igjen og igjen. Det er kanskje lettere å være litt slepphendt også når man "bare" skal ned de siste kiloene som gjør at man føler seg mer vel enn om man er overvektig eller endrer kosthold av helsemessige årsaker.
Masse lykke til!
Å lese i journaler er også lurt!

Det lønner seg som de andre sier å kjøpe kokosoljen på iherb. Finnes i forskjellige kvaliteter der også, men til en mye lavere pris enn i Norge - inkludert porto!

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat