Tråd: Livvidde
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-14, 20:26   #12
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Livvidde

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Poenget mitt er at det blir feil å si man alltid skal måle det smaleste uansett hvor det er. Om man er oppblåst kan jo det fort være ved BH-stroppen. Grit at noen har høyt liv, men så høyt har ingen.

selvfølgelig blir det feil hvis ingen deler av magen er smalest. Det blir jo også poengtert av Nellie. Men OM man har en innsving, er det det som er livvidden.
Det er bare et forsøk på å konkretisere og å hjelpe en som spør. Ikke noe annet. Hvis Kamp nå opplyser om at det ikke er noen midje å snakke om, så er det jo greit det da.
men jeg synes egentlig det er nyttig med denne konkretiseringen, jeg visste det ikke faktisk, selv om jeg måler der jeg er smalest. Jeg har også høyt liv, så jeg har tenkt jeg "jukset" litt

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat