Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 20:43   #9
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Halsbetennelse og lite matlyst ... Hva er lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har du kul i halsen også eller er du bare veldig opphovnet? Kan det være en halsbyll? Da vil ikke penicillinen klare og ta den (been there gitt....). Jeg hadde kronisk halsbetennelse i mange måneder før jeg endelig fikk innvilget fjerning av mandler da jeg var 17.
Etter en måned, dehydrering og fremdeles feber selv med penicillin ville jeg bedt om å bli sendt videre til øre-nese-hals spesialist.

god bedring fra meg!

Jeg har fjernet falske mandler (polypper) da jeg var 4, og tror jeg har fått det igjen gradvis nå. Det plager meg litt om natten, og får man den minste vanlige luftveisinfeksjon så det hovner opp, blir det slitsomt å puste og det går utover almenntilstanden. Skal få det undersøkt. Be om å få gå til ønh-spesialist som Nerthus skriver.

Jeg fik også streptokokker i russetiden, og etter det ble mandlene (de "ekte") ganske så redusert, slik at også virusinfeksjoner merkes ganske godt i halsen. Penicillin virker ikke på virus, det eneste som virker på meg da er varme sokker, varm seng, varm dusj og skjerf om man må ut. Helst så mye ro som mulig. Litt fribol halsdrops er lindrende.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat