Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 21:01   #35
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Negative drittkjerringer …

Opprinnelig lagt inn av nemi81, her.

Lykke til og stå på. Det er mange som er misunnelige på oss, som ikke unner oss å gå ned. Det er mange på treningstudioet som ikke tror at jeg orker noe siden jeg er overvektig og får hakeslepp når jeg trener hardt i 2 timer!! Vi skal vise dem

Tydeligvis en oppfatning at dersom man trener en del så skal man se ut som Marit Bjørgen. Er du litt stor kan du umulig trene noe særlig for da skulle du jo vært tynn og lekker

Hun som er nr. 2 på lista er ei slank lita snelle som også trener en del, men jeg gruser henne både i distanse og tid når det gjelder jogging. Jeg løfter atskillig mer vekter og er langt i fra pest etter en bodypumptime slik hun er, men alle antar at hun er i bedre form enn meg for hun er normalvektig. Sånne fordommer irriterer meg, men jeg vet nå at jeg er i ganske god form vekta tatt i betraktning, så får nå andre mene det de vil, men man trenger jo ikke akkurat si det høyt for det.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat