Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 11:50   #77
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå har vi jo alle vært 15 kg overvektig uten å få det av, snarere tvert imot.
Men ja, jeg hadde heller aldri vurdert en så drastisk løsning uten at vekten hemmet meg enormt i hverdagen. Noe den gjør hos folk jeg kjenner med en BMI på 33-34-35, så DEM skjønner jeg. Hos meg ble ikke vekten fysisk hemmende før jeg havnet på kanskje 36-37, det var vel da det begynte. Da jeg ble operert lå den på 44, og da var jeg så ødelagt både fysisk og psykisk at jeg ikke tror jeg hadde levd i dag om jeg ikke hadde tatt operasjonen. Men da var jeg jo godt over den offentlige grensen også.

Det kjenner faktisk jeg også..at det er mye lettere med bmi 37 kontra 42 det er NI TUNGE kilo for mitt vedkommende...det går faktisk lettere nå.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg mener at en operasjon skal være absolutt siste utvei, at man skal ha prøvd ALT før man legger seg under kniven. Har man en BMI på 30 har man ikke prøvd alt, tør jeg påstå.

Er veldig enig i det altså. Hadde aldri utsatt meg for en sånn risiko for "skarve" 30 i BMI...

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat