Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 14:40   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva heter den siden?

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Godt du sier det, for jeg har heller ikke helt tatt alvorlig at folk faktisk gjør det i så stor grad ... Føler meg litt utenfor der, men så kan jeg vel regnes med til hippiene jeg også . Ikke at jeg mener man skal ha full hårvekst overalt på kroppen til enhver tid, litt stussing og sånt er helt ok, men jeg synes ikke det er stas med glattbarbert altså ... Nærmest litt aparte, ja.

Jeg troooor muligens det generelt sett er helt andre type folk enn meg og deg og våre som synes kroppshår bare er ekkelt og må bort.
Og man skal virkelig ikke undervurdere isolasjonseffekten av litt legghår, altså! Det utgjør faktisk stor forskjell. Det er ikke bare fordi det er kaldt på nyttårsaften at jeg alltid holder på å fryse i hjel mens jeg ser på rakettene, for å si det sånn.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat