Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 20:16   #1
Miraxi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 3
Miraxi er på en erverdig vei

Tips til raske, enkle måltid

Hei alle gode rådgivere!

Jeg vet av erfaring at lavkarbo er bra for meg, for vekten min og for kroppen generelt. Men jeg klarer ikke komme meg av karbokjøret

Har en fryktelig travel jobb som tapper meg, men av praktiske grunner kan jeg ikke gjøre noe med den akkurat nå. Har også en hjemmesituasjon som er veldig tung, med sykdom i nær familie. Det er få lyspunkter akkurat for tiden. Veier en del kilo for mye, noe som gjør livet enda mer tungt. Dagene ender derfor ofte med litt god mat og lunsjen blir ofte en bolle, som et lite lyspunkt akkurat der og da, og så har vi sirkelen gående... Jeg er så svak!!! Men nå vil jeg og skal jeg klare og gjøre noe med kroppen min! Og dermed bryte denne onde sirkelen.

Trenger derfor sårt noen tips til gode retter som er enkle og krever lite og ikke er for tunge. Matlysten er på bunn og jeg klarer ikke verken biff med bernaise eller egg og bacon.
Kom kom kom og del deres geniale tips!!!! Både raske frokoster, raske og enkle lunsjer man kan ha i vesken og enkle 'hurtigmat'-retter. Help!!!

Miraxi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat