Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 12:07   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Begynte så bra - og så bomStopp!!!

Opprinnelig lagt inn av have2, her.

Takk fro respons
Dagsmenyen er (ca): Frokost: 1 stk. lavkarbobrødskive (1.6 karbo) med jarlsbergost. Lunsj: salat. Middag: kylling/fisk/kjøttdeig med brokkoli og blomkål (evt grønnsaksmos), saus av creme fraise evt rømme. Kvelds/ snacks: Nøtter..
Løardager kan jeg erstatte middagen med en lavkarbopizza eller o.l.
Jeg er nå 68 kg/ 158 cm.
Kanskje jeg tar et tak med lite fett en stund, selv om det ikke er så mye fett jeg spiser daglig likevel. Men noe må jeg gjøre for å gi skrotten et kick

Har du smør på frokostskiva? Har du olje/dressing på salaten? Hva har du i salaten? Syns det ser veldig beskjedent ut jeg... du burde vel heller forsøke og ØKE på med fett en ukes tid - ganske kraftig og se om det kan trigge mer fettforbrenning. Hvis dette er all proteinet du får i deg er det ganske beskjedent - kun i middagen? Prøv og få i deg ihvertfall like mye gram protein som vekta di i kilo
Spiser du det samme hver dag - hadde kanskje litt variasjon gjort seg - kroppen vender raskt på seg et ensidig kosthold Feks omelett av og til til lunsj eller frokost, eller røykalaks og eggerøre istedet - evt kan du forsøke bær og krem til kvelds istedet for nøtter av og til Tar du ketolyse-tablettene eller annet kosttilskudd? De er laget for å avhjelpe fettforbrenningen

Eventuelt kan du også forsøke intermitting fasting - altså periodisk faste. Det er ikke FASTE i den forstand - men jeg merker at noe skjer når jeg gjør dette. Spis siste måltid så tidlig på kvelden som du kan - og ikke spis før neste dags frokost, som du kan forsøke og utsette så lenge du kan. Når jeg spiser/gumler lavkarbomat på kvelden etter middag - har jeg mindre nedgang over natta enn om siste måltid feks er kl 18. Det er ikke poenget og spise MINDRE - men spise innenfor en smalere tidsramme - slik at du er uten matinntak over lengre tid

Men jeg synes du spiser beskjedent altså... En spiseuke med økt inntak spesielt av fett og litt protein hadde kanskje gjort seg? Du må nok som mange av oss prøve ut litt ting selv - men ikke forandre ALT på en gang - da vet du jo ikke hva som gjorde forskjellen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat