Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-12, 21:52   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Paleo/primal/steinalderkost

Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.

Ja jeg også eeeelsket hvitost.. men ser jeg tilbake på ostetiden min så hadde jeg en del oste-cravings mens jeg åt melkeprodukter.. nå som jeg holder meg unna, det så har liksom behovet forsvunnet Nå kan jeg heller bli fysen på nøtter/bær /saltede gresskarkjærner

Jeg er nok sånn jeg også. Må ha ost ved hvert måltid, Skummelt. Men også fordi det er så veldig godt. Edamer og Jarlsberg lite stønn Jeg har tenkt at det kunne godt fint å erstatte det med nøtter, fordi jeg er glad i det. Hm, kanskje jeg gjør det. Kan jo ihvertfall teste det en uke. Jeg har vært redd det blir veldig mye karbohydrater, jeg spiser allerede over 50g dgl, men ser at hvis jeg spiser 18 mandler til ett måltid gir det kun 1,24 karbo og valnøtter fra eldorado kun 1,12! Det er jo ikke mye.Og jeg skal kjøpe meg chiafrø å ha i salaten. Svarte frø, æhh Hm ,du klarte å motivere meg. Det er jammen ikke dårlig fordi jeg er sta.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat