Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 01:56   #2
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade man ikke blir fet av?

Tja, det var litt rar formulering... Hvis det bare er en sjelden gang i blant, så blir man jo ikke fet av vanlig sukker-sjokolade heller. Det er jo det daglige som teller. Men sukkerfrie er ofte ett bedre alternativ, om enn noen av dem smaker litt lite.

Sukkerfrie sjokolader finnes i velassorterte butikker og godtebutikker. Jeg var på en større godtebutikk og fant 10 typer ca. Man kan også bestille på nettet. Ellers så duger jo også freia sin 86% (eventuelt 70%) som finnes i så godt som alle, hvis ikke alle, butikker. Veldig mange butikker har også Atkins-barer som man kan bruke som snacks.

Jeg har handlet råvarer fra Økosjokolade og lager mine egne sjokolader søtet med sukrin/stevia/FOS.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat