Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 13:01   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Sjokolade man ikke blir fet av?

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Jeg synes det er viktig å legge til at akkurat det er individuelt. Det som er en "partystopper" for noen, er ikke det for andre. Det er flere ting her inne som folk nevner som partystoppere, som jeg fint kan spise mer av uten at vektnedgangen stanser og omvendt. Man må nesten prøve seg fram til hva som passer best for en selv.

Klart det. Men nå er det jo mye som er individuelt når det gjelder maten. Om du kan spise sukkerfri sjokolade, så betyr det ikke at jeg kan det. Om jeg kan spise melkeprodukter så betyr det ikke at du kan det. Men det er viktig å påpeke at de KAN være partystoppere med tanke på den store mengden folk som faktisk blir demotivert når vekta stagnerer og det viser seg at de har spist en liten bit sukkerfri sjokolade, tomater, ost eller nøtter.

Jeg kan spise svært mye uten å oppleve stagnasjon, mens andre igjen ikke spise en liten pølsebit engang uten å gå opp 2 kg. Opplysningsinformasjon er greit å ha

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat