Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 21:57   #190
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Turte, her.

Har lest så øyet blir stort og vått, men føler meg egentlig ikke så mye klokere på hva jeg gjør feil. Er det noen her som kan komme men innspill som kan hjelpe meg på rett kurs?

Jeg har gått ned et par kilo siden jul, men de siste ukene har både vekta og målene økt... Har levd i ketose siden august, raser ikke akkurat ned i vekt, men har vel tatt av rundt 5 kg totalt. Har slanket meg mye i mitt liv, men fikk påvist ulcerøs kolitt for et drøyt år siden, og da ble et liv uten gluten og sukker viktig for meg... Derfor ketose...

Spiser
Frokost: egg/bacon med agurk/litt tomat eller omelett, noen dager en skive lavkarbobrød med smør/fårepølse og kokt egg.
Lunsj: salat med egg/kyllingfilet el salami, ost, olje el. rømme evt middagsrester
Middag: Kjøtt/fet fisk med blomkål/brokkoligrateng (med fløte/ost ispedd), eller wok med en saus av fløte/rømme.
Kvelds: enten en skive lavkarbobrød med ost, eller bare ostestaver og noen nøtter.
Steker alt i meierismør...

En periode drakk jeg bare kaffe med fløte og cocosa til frokost, da gikk jeg ned litt, men ble utrolig slapp...

Drikker: kaffe, vann (omtrent 2 l), grønn te eller urtete.

Jeg VIL så veldig gjerne... Er det noen som har gode råd?

Prøv en periode og kutte ut meieriprodukter kanskje det kan hjelpe

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat